Taking command.

Hej alla läsare, idag var det tragiskt. Endast en medlem i grupp två närvarade i skolan. Jag :P därför bestämnde jag mig för att ta tag i bloggen, som min egna (inte riktigt men endå).
Jag har bestämt att vi ska rikta in oss på att följa ett soja-märke. Tex sojamjölk. Jag vet att detta påverkar en stor del av jordens befolkning.

Vi ska kolla tillverkning och försäljning utav denna produkt, soja-mjölk.
Det blir en svår uppgift att gräva ner sig i det här ämnet som en nedrans grävling, men vi kommer att klara det!
Vi SKA klarade!
Laktosintoleranta(och några fler)s öde hänger på det här!
Slutligen vill jag önska mig själv och resten av gruppen lycka till, ni får gärna också göra så :D

(Jag tänkte även ta mig ansvaret för att tillverka illustrationerna) MvH// Mimmi (ä.k: Mio)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0